دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری ۳ دوره کاربردی و مهارتی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه آزاد مراغه 

برگزاری ۳ دوره کاربردی و مهارتی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه آزاد مراغه 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه از برگزاری ۳ دوره پرمتقاضی مهارتی و کاربردی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 881779

بابک پورقهرمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد (آچار به دست) به منظور خوداشتغالی، کارآموزی همزمان با تحصیل و جذب در بازار کار و اشتغال با استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نیروی انسانی موجود در دانشگاه است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با راه‌اندازی دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی توانسته رغبت و علاقه دانشجویان را به فراگیری فن و مهارت به‌منظور ورود به بازار کار و اشتغال مؤثر بالا ببرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه افزود: از زمان راه‌اندازی دانشکده مهارت و کارآفرینی در این دانشگاه تاکنون علاوه بر آموزش‌های کلاسی مرتبط با رشته‌های تحصیلی دانشجویان، دوره‌های متعدد و متنوع مهارتی و کاربنیان توسط استادان مجرب، باتجربه و خبره برگزار شده که با استقبال زیادی نیز مواجه بوده است.

برگزاری ۳ دوره کاربردی و مهارتی در دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد مراغه 

پورقهرمانی، دانشکده مهارت و کارآفرینی را محل مناسبی برای رشد و شکوفایی استعداد متقاضیان برشمرد و افزود: امکانات خوب و استاندارد، آموزش‌های مؤثر، اعتمادسازی متقابل بین کارآموزان و دانشگاه و همچنین اعتبار قابل توجه علمی دانشکده‌ها شاخص‌های مهمی است که متقاضیان را برای تحصیل و کسب مهارت در این دانشکده‌ها ترغیب می‌کند.

وی از برگزاری سه دوره موفق کاربردی و مهارتی در ماه‌های اخیر در دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد مراغه خبر داد و افزود: دوره فن‌ ورز پذیرش و نمونه‌گیری در آزمایشگاه، دوره دستیار قفسه چینی دارو و دوره کمک‌های اولیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه واحد برگزار و با استقبال مناسبی مواجه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه تشریح کرد: دانشجویان در این دوره‌ها ضمن آموزش‌های نظری در دانشگاه با آموزش‌های عملی درباره پذیرش و نمونه‌گیری از بیماران در محیط آزمایشگاه، آموزش‌های عملی در داروخانه، آموزش‌های عملی و نظری مربوط به آشنایی با مخاطرات، احیای قلبی، حمل مصدوم، اندازه‌گیری فشار خون، تزریقات و... آشنا شدند.

به گزارش آنا، دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در بیش از ۴۰ رشته کاردانی پیوسته و ناپیوسته در گروه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی، معماری، هنر و دامپزشکی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته